SUPERSPORT S

Supersport-S-1

S – jeszcze bardziej Super, jeszcze więcej Sportu

Ekskluzywne wydanie modelu Supersport. Wersja S, czyli jeszcze bardziej „Super” i jeszcze bardziej „Sport”. To szereg rozwiązań do wygodnego motocykla na ulicę, które dotychczas zarezerwowane były wyłącznie dla ekstremalnego Panighale. Quickshifter z funkcją zmiany biegów „w dół” czy najlepsze zawieszenie Ohlins, to cechy wspólne z topowymi modelami rodziny Ducati Panigale. Wyższa kierownica, wygodna pozycja i wyjątkowo proste prowadzenie to z kolei cechy sprawiające, że ta maszyna idealnie sprawdzi się też do codziennej jazdy po mieście.

Supersport-S-2

Spokrewniony z Panigale

Projektanci z Ducati Design Center opracowali dla tej maszyny bardzo dynamiczną, sportową i smukłą linię, mocno nawiązującą stylistycznie do słynnych superbike’ów Ducati spod znaku Panigale. Zwłaszcza koncepcja agresywnego wyglądu przodu motocykla z dyskretnie umieszczonymi reflektorami i diodowymi światłami do jazdy dziennej nasuwa skojarzenia z najszybszymi motocyklami bolońskiego producenta.
Wersja S oferowana jest w dwóch wersjach malowania: klasycznej Ducati Red z czerwoną ramą i czarnymi kołami oraz dedykowanej do tego modelu Star White Silk z czerwoną ramą i czerwonymi obręczami kół.

Supersport-S-3

Topowa jakość prowadzenia

Ducati Supersport S dzięki takimi parametrom jak sportowa geometria układu kierowniczego i rozstaw osi wynoszący 1478 mm zapewnia lekkie i precyzyjne prowadzenie, a także maksymalną wydajność i stabilność w zakrętach oraz przy dużej prędkości. Wspomaga to też rozmiar tylnej, sportowej opony (180/55), który wpływa na doskonałe prowadzenie w połączeniu ze zoptymalizowaną powierzchnią styku. Podobnie jak wszystkie rasowe sportowe Ducati również Supersport posiada regulowane zawieszenie i jednostronny, odlewany wahacz, który z jednej strony jest lekki, ale z drugiej – bardzo sztywny. W wersji S zamontowany jest znakomity zestaw zawieszenia renomowanej marki Öhlins z pełnym pakietem regulacji. Z przodu jest to widelec o średnicy rur 48 mm, natomiast z tyłu znajduje się w pełni regulowany amortyzator centralny ze zintegrowanym zbiornikiem gazu.

Supersport-S-4

Quickshiter w standardzie

W Ducati Supersport S zastosowano 6-biegową skrzynię biegów z występującym w standardzie specjalnym czujnikiem, zaprojektowanym w celu wyposażenia tych maszyn w najnowocześniejszy quickshifter – Ducati Quick Shift (DQS). Dzięki niemu skrzynia współpracująca ze sprzęgłem poślizgowym w kąpieli olejowej, daje możliwość szybkiej redukcji biegu w warunkach jazdy sportowej. To daje jeszcze większe możliwości wszystkim, którzy w tym modelu poszukują również wyścigowego DNA Ducati.

Supersport-S-5

Szybki, ale bezpieczny

Supersport S to przyjazny motocykl skonstruowany z myślą o łatwym i pewnym prowadzeniu, który daje kierowcy wiele pewności i komfortu. Dzięki sprawdzonemu w innych modelach pakietowi Ducati Safety Pack, w skład którego wchodzi doskonały ABS firmy Bosh oraz świetna kontrola trakcji kierowca niezależnie od warunków dysponuje szerokim marginesem bezpieczeństwa. Wszystko to do spółki z wieloma dostępnymi akcesoriami, najwyższej klasy osprzętem oraz długimi interwałami pomiędzy serwisami daje w efekcie motocykl kompletny i zaspokajający wiele potrzeb.

Supersport-S-6

Tor, miasto, a może jednak trasa?

Supersport S napędzany jest nowoczesnym, bardzo wszechstronnym dwucylindrowym silnikiem o mocy 110 KM i prawie 98 Nm momentu obrotowego, z którego 80% dostępne jest już od 3000 obr/min. To wiele świadczy o wszechstronności tego pojazdu. Dostępne są trzy tryby jazdy – Sport, Touring i Urban, różniące się osiąganą mocą, krzywą momentu obrotowego, czułością systemów ABS i kontroli trakcji. Dzięki temu temperament i charakter Supersporta może być idealnie dopasowany do aktualnych warunków bądź nastroju kierowcy. Każdy z tych przygotowanych trybów pracy, może być edytowany tak, by nawet najbardziej specyficzne ustawienia były dostępne za pomocą jednego „kliknięcia”.

DUCATI SUPERSPORT S – zobacz film promocyjny

Ta strona wykorzystuje pliki cookies
OK