MULTISTRADA V4

1 (8)

Multi znaczy wiele

Genialny, niezwykle wszechstronny motocykl turystyczny, który sprawi, że każda jazda na nim będzie dla Ciebie fascynującą podróżą. Idealnie sprawdza się w trakcie długich wojaży, jak i podczas tych zdecydowanie krótszych, nawet codziennych przejażdżek po okolicy. Mocna, ale bardzo bezpieczna maszyna. Świetna w prowadzeniu, wygodna i niezawodna. Kupując ją zyskujesz jeszcze gwarancję fantastycznej przygody, która Cię spotka podczas kolejnych motocyklowych wypraw.

2 (8)

Więcej do potęgi czwartej!

Multistrada przez lata uchodziła za doskonały motocykl turystyczny o sportowym zacięciu. Doskonałości podobno nie da się poprawić, a jednak! Ducati udowodniło, że jest to jednak możliwe! Producent z Bolonii projektując multigamę V4 stworzył grupę najbardziej wszechstronnych motocykli w historii, które odnajdą się w każdych warunkach, nieważne czy znajdziemy się nimi w długiej trasie na autostradzie, w ulicznym miejskim kotle czy też na bezdrożach. Nowa „Multi” wspiera kierowcę bardzo zaawansowaną elektroniką, doprowadzoną do perfekcji ergonomią i nowym, znakomitym silnikiem, który łączy w sobie moc, jej płynne przekazywanie i niezawodność.

3 (8)

Najlepszy multimotocykl w historii – królowa dróg

Multistrada V4 to motocykl bardziej wszechstronny nie tylko od maszyn konkurencji, ale nawet od swoich niezwykle udanych starszych sióstr, wcześniejszych wersji tego rynkowego bestsellera. Jest lżejsza, między innymi dzięki czemu jeszcze łatwiejsza w prowadzeniu, wygodniejsza, dynamiczniejsza, bardziej funkcjonalna, wydajniejsza, wytrzymalsza i porażająca nowoczesnością. Niezwykle silna i waleczna, ale jednocześnie skora do współpracy, przyjazna i dostojna w każdym momencie – zarówno w stanie spoczynku, jak i w ruchu. Prawdziwa królowa dróg!

4 (7)

Uczta dla oczu, miód dla serca

Nowa „Multi” rzuca na kolana także wyglądem. Łączy w sobie ponadczasowe piękno, wysublimowany włoski styl, zawierający w sobie m.in. klasyczną elegancję i szyk, ale jednocześnie najnowsze trendy motocyklowej mody z ognistym, południowym charakterem. Nowa królowa już w momencie debiutu zyskała bardzo szerokie grono wielbicieli. Wielu z nich już zdecydowało się na długi związek z tą Multistradą. Co więcej, z każdym kolejnym tygodniem grono jej miłośników szybko się powiększa.

5 (7)

Turystka z sercem wojowniczki

Ta wybitna turystka zyskała zupełnie nowe serce, które idealnie sprawdza się w każdych warunkach, także gdy trzeba wygenerować większą dynamikę i sportowe emocje. Napędza ją dedykowana do tego modelu czterocylindrowa jednostka V4 Granturismo o pojemności 1158 cm3 i mocy 170 koni, którą cechuje bardzo płynna praca nawet na niskich obrotach i „płaski” przebieg momentu obrotowego. Ten z kolei gwarantuje to, że ta maszyna mimo swojej niebagatelnej mocy w dolnym i średnim zakresie obrotów bardzo płynnie przyspiesza. Maksymalny moment wynosi 125 Nm przy 8750 obr./min., co z kolei przekłada się na bardzo dobrą dynamikę także, gdy silnik kręci się już bardzo wysoko. W takiej sytuacji nawet przy pełnym obciążeniu Multistrada V4 bardzo żywo reaguje na odkręcenie manetki gazu.Co też warte podkreślenia konstruktorzy bardzo mocno koncentrowali się na pracy tej jednostki na skrajnych biegach – pierwszym i szósty. Jedynka ma niskie przełożenie, dzięki czemu nową Multistradą łatwo manewrować nawet przy bardzo małych prędkościach. Bardzo pomaga to również w terenie i przy podjazdach pod strome wzniesienia. Z kolei szóstka jest bardzo długa, co jest dużym atutem przy pokonywaniu długich tras, zwłaszcza drogami ekspresowymi i autostradami. 

6 (7)

Przyjazna i skuteczna

Konstrukcja najnowszej Multistrady opiera się o szereg ergonomicznych rozwiązań i znakomitą aerodynamikę. To sprawia, że każda podróż nią jest relaksem i niesamowitą przyjemnością. Nawet przy bardzo długich podróżach kierowca nie męczy zbyt mocno, przy dużych prędkościach – nie bierze na własną „klatę” oporów powietrza. Nowa „Muti” została bardzo mocno przeprojektowana w stosunku do wcześniejszych modeli, dzięki czemu jej prowadzenie jest jeszcze łatwiejsze i przyjemniejsze. Nowością jest między innymi aluminiowa rama, która sprawia, że nowa królowa szos mimo bardzo bogatego wyposażenia „na sucho” waży tylko 215 kilogramów.  Zastosowano w niej też duże, 19-calowe koło przednie, zawieszenie o bardzo dużym skoku (170 mm z przodu i 180 mm z tyłu), prześwit wynoszący 220 mm i dwustronny wahacz. Maszynę wyróżniają też znakomity układ hamulcowy, w skład, którego wchodzą dwie tarcze 320 mm z 4-tłoczkowymi zaciskami Brembo na przedniej osi, a także tarcza 265 mm i 2-tłoczkowe zaciski na tylnej osi. Wszystko to sprawia, że Multistrada V4 jest bardzo twardą i wszechstronną sztuką, znakomicie radzącą sobie w każdych warunkach drogowych, także terenowych, a jednocześnie bardzo przyjazną dla każdego motocyklisty, prostą i intuicyjną w prowadzeniu, przy tym gwarantującą wyjątkowy poziom bezpieczeństwa.

7 (8)

Uwaga! Złapałem Cię na radar!

Nowa Multistrada to absolutny top w świecie motocykli w zakresie wykorzystania najnowocześniejszych, bardzo zaawansowanych rozwiązań technologicznych, w tym niezwykle rozwiniętej elektroniki. To pierwszy motocykl, który wszedł do seryjnej produkcji wyposażony w radar. Ducati pod tym kątem nie tylko ubiegło konkurencję, ale poszło o krok dalej, od razu wprowadzając… dwa radary – z przodu i z tyłu. Ten system umożliwia korzystanie z adaptacyjnego tempomatu (ACC) i wykrywania martwego pola (BSD). Jak ogromne ma to znaczenia dla komfortu jazdy w długich trasach i bezpieczeństwa motocyklistów oraz ich pasażerów, chyba nie trzeba nikogo przekonywać. O to ostatnie znakomicie dbają również inne systemy, takie jak choćby Ducati Wheelie Control (DWC) czy Ducati Traction Control (DTC) oraz platforma inercyjna IMU zarządzająca działaniem ABS na zakrętach.  Ażeby jeszcze bardziej podnieść komfort podróżowania całkowicie zmieniono interfejs użytkownika na 5-calowym wyświetlaczu TFT. System Ducati Connect umożliwia bezprzewodową łączność ze smartfonem i korzystanie z aplikacji na desce rozdzielczej przy pomocy joysticka. W górnej części zbiornika wygospodarowano zamykane miejsce na telefon, gdzie można bezpiecznie umieścić go do ładowania w trakcie jazdy.

DUCATI MULTISTRADA V4 – zobacz film promocyjny

Ta strona wykorzystuje pliki cookies
OK