MULTISTRADA V4 PIKES PEAK

MV4PP-1

Multi znaczy wiele

Genialny, niezwykle wszechstronny motocykl turystyczny, który sprawi, że każda jazda na nim będzie dla Ciebie fascynującą podróżą. Idealnie sprawdza się w trakcie długich wojaży, jak i podczas tych zdecydowanie krótszych, nawet codziennych przejażdżek po okolicy. Mocna, ale bardzo bezpieczna maszyna. Świetna w prowadzeniu, wygodna i niezawodna. Kupując ją zyskujesz jeszcze gwarancję fantastycznej przygody, która Cię spotka podczas kolejnych motocyklowych wypraw.

MV4PP-2

Więcej do potęgi czwartej!

Multistrada przez lata uchodziła za doskonały motocykl turystyczny o sportowym zacięciu. Doskonałości podobno nie da się poprawić, a jednak! Ducati udowodniło, że jest to jednak możliwe! Producent z Bolonii projektując multigamę V4 stworzył grupę najbardziej wszechstronnych motocykli w historii, które odnajdą się w każdych warunkach, nieważne czy znajdziemy się nimi w długiej trasie na autostradzie, w ulicznym miejskim kotle czy też na bezdrożach. Nowa „Multi” wspiera kierowcę bardzo zaawansowaną elektroniką, doprowadzoną do perfekcji ergonomią i nowym, znakomitym silnikiem, który łączy w sobie moc, jej płynne przekazywanie i niezawodność.

 

MV4PP-3

Najlepszy multimotocykl w historii – królowa dróg

Multistrada V4 Pikes Peak to motocykl bardziej wszechstronny nie tylko od maszyn konkurencji, ale nawet od swoich niezwykle udanych starszych sióstr, wcześniejszych wersji tego rynkowego bestsellera. Jest lżejsza, między innymi dzięki czemu jeszcze łatwiejsza w prowadzeniu, wygodniejsza, dynamiczniejsza, bardziej funkcjonalna, wydajniejsza, wytrzymalsza i porażająca nowoczesnością. Niezwykle silna i waleczna, ale jednocześnie skora do współpracy, przyjazna i dostojna w każdym momencie – zarówno w stanie spoczynku, jak i w ruchu. Prawdziwa królowa dróg!

MV4PP-4

Uczta dla oczu, miód dla serca

Nowa „Multi” rzuca na kolana także wyglądem. Łączy w sobie ponadczasowe piękno, wysublimowany włoski styl, zawierający w sobie m.in. klasyczną elegancję i szyk, ale jednocześnie najnowsze trendy motocyklowej mody z ognistym, południowym charakterem. Nowa królowa już w momencie debiutu zyskała bardzo szerokie grono wielbicieli. Wielu z nich już zdecydowało się na długi związek z tą Multistradą. Co więcej, z każdym kolejnym tygodniem grono jej miłośników szybko się powiększa.

MV4PP-5

Turystka z sercem wojowniczki

Ta wybitna turystka zyskała zupełnie nowe serce, które idealnie sprawdza się w każdych warunkach, także gdy trzeba wygenerować większą dynamikę i sportowe emocje. Napędza ją dedykowana do tego modelu czterocylindrowa jednostka V4 Granturismo o pojemności 1158 cm3 i mocy 170 koni, którą cechuje bardzo płynna praca nawet na niskich obrotach i „płaski” przebieg momentu obrotowego. Ten z kolei gwarantuje to, że ta maszyna mimo swojej niebagatelnej mocy w dolnym i średnim zakresie obrotów bardzo płynnie przyspiesza. Maksymalny moment wynosi 125 Nm przy 8750 obr./min., czyli tak jak w przypadku mocy to najwięcej w całym segmencie tourerów, co z kolei przekłada się na bardzo dobrą dynamikę także, gdy silnik kręci się już bardzo wysoko. W takiej sytuacji nawet przy pełnym obciążeniu Multistrada V4 Pikes Peak bardzo żywo reaguje na odkręcenie manetki gazu. Co też warte podkreślenia konstruktorzy bardzo mocno koncentrowali się na pracy tej jednostki na skrajnych biegach – pierwszym i szósty. Jedynka ma niskie przełożenie, dzięki czemu nową Multistradą łatwo manewrować nawet przy bardzo małych prędkościach. Bardzo pomaga to również w terenie i przy podjazdach pod strome wzniesienia. Z kolei szóstka jest bardzo długa, co jest dużym atutem przy pokonywaniu długich tras, zwłaszcza drogami ekspresowymi i autostradami. 

MV4PP-6

Przyjazna i skuteczna

Konstrukcja najnowszej Multistrady opiera się o szereg ergonomicznych rozwiązań i znakomitą aerodynamikę. To sprawia, że każda podróż nią jest relaksem i niesamowitą przyjemnością. Nawet przy bardzo długich podróżach kierowca nie męczy zbyt mocno, przy dużych prędkościach – nie bierze na własną „klatę” oporów powietrza. Nowa „Muti” została bardzo mocno przeprojektowana w stosunku do wcześniejszych modeli, dzięki czemu jej prowadzenie jest jeszcze łatwiejsze i przyjemniejsze. Nowością jest między innymi aluminiowa rama, która sprawia, że nowa królowa szos mimo bardzo bogatego wyposażenia „na sucho” waży tylko 214 kilogramów.  Zastosowano w niej też 17-calowe koło przednie, zawieszenie o bardzo dużym skoku (170 mm z przodu i z tyłu), prześwit wynoszący 220 mm i dwustronny wahacz. Maszynę wyróżniają też znakomity układ hamulcowy, w skład, którego wchodzą dwie tarcze 330 mm z 4-tłoczkowymi zaciskami Brembo Stylema na przedniej osi, a także tarcza 265 mm i 2-tłoczkowe zaciski na tylnej osi. Wszystko to sprawia, że Multistrada V4 Pikes Peak jest bardzo twardą i wszechstronną sztuką, znakomicie radzącą sobie w każdych warunkach drogowych, także terenowych, a jednocześnie bardzo przyjazną dla każdego motocyklisty, prostą i intuicyjną w prowadzeniu, przy tym gwarantującą wyjątkowy poziom bezpieczeństwa.

MV4PP-7

Najbardziej sportowa multistrada w historii

Topowa wersja „Multi” V4. Pikes Peak przeszła szereg modyfikacji w stosunku do starszych „sióstr”, w tym do najbardziej zaawansowanej dotychczas wersji S Sport. Została zaprojektowana tak, aby maksymalnie uwydatnić sportowe cechy motocykla dualnego z Borgo Panigale. Prezentuje esencję wyścigowego ducha marki Ducati. Ma obniżona masę własną (o blisko 4 kg w stosunku do V4 S Sport), zmienioną pozycję jazdy, 17-calowe przednie koło ze sportowymi, drogowymi oponami, monowahacz, zawieszenie Öhlins, ulepszone przednie hamulce i zupełnie nowy tryb jazdy Race. Ta maszyna została opracowana poprzez wprowadzenie znaczących zmian w zakresie ustawień podwozia, ergonomii, elektroniki, jak również wielu dedykowanych komponentów, wykonanych m.in. z włókna węglowego. Tłumik Akrapovič został z kolei stworzony z połączenia tytanu i karbonu. Aluminiowa rama monocoque została zmodyfikowana w celu osiągnięcia innego nachylenia główki ramy (25,75° w porównaniu do 24,5° w Multistradzie V4). Zmiana średnicy przedniego koła wymusiła modernizację geometrii ramy, a także zmienił się rozstaw kół. 

MV4PP-8

Dynamiczna pozycja, wyścigowy styl

Pozycja motocyklisty została całkowicie przeprojektowana w stosunku do Multistrady V4. Podnóżki znajdują się wyżej i są przesunięte do tyłu, zwiększając maksymalny kąt pochylenia, podczas gdy kierownica jest niższa, węższa i mocniej zakrzywiona. Efektem jest lepsze wyczucie podczas sportowej jazdy przy zachowaniu doskonałego poziomu komfortu. Wyścigową duszę motocykla podkreśla dedykowane malowanie, które inspirowane jest kolorystyką i grafiką Desmosedici GP ’21, a także inne elementy wyróżniający stylistycznie tę wersję – przyciemniana szyba z pleksi, anodowany na złoto przedni widelec Öhlins, dwukolorowe czarno-czerwone siedzenie ozdobione logo V4 oraz emblemat Ducati Corse umieszczony na „dziobie”. 

MV4PP-9

Tryb wyścigowy i radary

Nowa Multistrada to absolutny top w świecie motocykli w zakresie wykorzystania najnowocześniejszych, bardzo zaawansowanych rozwiązań technologicznych, w tym niezwykle rozwiniętej elektroniki. V4 Pikes Peak dziedziczy wyrafinowany pakiet elektroniczny Multistrady V4 S, jednakże oferuje jeszcze więcej od poprzedniczki. „Multi” V4 była pierwszym motocyklem, który wszedł do seryjnej produkcji wyposażony w radar. Ducati pod tym kątem nie tylko ubiegło konkurencję, ale poszło o krok dalej, od razu wprowadzając… dwa radary – z przodu i z tyłu (w wersji S Sport są one opcjonalne). Ten system umożliwia korzystanie z adaptacyjnego tempomatu (ACC) i wykrywania martwego pola (BSD). Jak ogromne ma to znaczenia dla komfortu jazdy w długich trasach i bezpieczeństwa motocyklistów oraz ich pasażerów, chyba nie trzeba nikogo przekonywać. Deska rozdzielcza z wyświetlaczem TFT o przekątnej 6,5 cala, dostępna również w standardzie w modelu Multistrada V4 Pikes Peak, pozwala użytkownikowi po podłączeniu smartfona na przeglądanie nawigacji dzięki zaawansowanemu systemowi Ducati Connect. Innowacje elektroniczne w modelu Multistrada V4 Pikes Peak mają na celu uzyskanie lepszych, bardziej sportowych wrażeń z jazdy. Oprócz wprowadzenia trybu Race, przeprogramowano też działanie systemu Ducati Wheelie Control, który oferuje jeszcze lepszą reakcję i dokładniejszą kontrolę podczas dynamicznej jazdy. System ABS działający w zakrętach został również skonfigurowany tak, aby zapewnić bezpieczeństwo i osiągi w każdej sytuacji. 

MULTISTRADA V4 PIKES PEAK – zobacz film promocyjny

Ta strona wykorzystuje pliki cookies
OK