MULTISTRADA 950

1

Multi znaczy wiele

Genialny, niezwykle wszechstronny motocykl turystyczny, który sprawi, że każda jazda na nim będzie dla Ciebie fascynującą podróżą. Idealnie sprawdza się w trakcie długich wojaży, jak i podczas tych zdecydowanie krótszych, nawet codziennych przejażdżek po okolicy. Mocna, ale bardzo bezpieczna maszyna. Świetna w prowadzeniu, wygodna i niezawodna, teraz aż z CZTEROLETNIM OKRESEM GWARACJI! Kupując go zyskujesz jeszcze jedną gwarancję – fantastycznej przygody, która Cię spotka podczas kolejnych motocyklowych wypraw.

2

„Mała”, która ma wszystko, czego potrzebujesz

Tak zwana „mała Multi”. Długo oczekiwana, jedna z najbardziej wyczekiwanych premier ostatnich lat. Promowana hasłem „moja pierwsza, moja ostatnia, moje wszystko”. Niezwykle wszechstronny i uniwersalny motocykl, doskonale sprawdzający się zarówno w ruchu miejskim, jak i w zdecydowanie dalszych wojażach pozamiejskimi trasami.

3

Mniej czasem znaczy więcej

„Mała Multistrada” posiada cechy typowe dla każdej z Multistrad, takie jak np. wygoda za kierownicą i ergonomia. Mniejszy silnik 937ccm Testastretta sprawia, że 950-tka jest jeszcze bardziej „multi”, choćby dlatego, że kapitalnie sprawdza się w mieście. W poruszaniu się po miejskiej dżungli bardzo pomaga też 19-calowe koło. Dzięki niemu łatwiej pokonywać krawężniki i dziury w jezdniach. W każdym innym terenie też znakomicie sobie radzi. Uniwersalność nowej Multistrady to także o wiele mniejsze okresy pomiędzy przeglądami. W zasadzie Multistrada 950 może poszczycić się najdłuższymi interwałami na całym rynku w swojej klasie!

4

Piękna Włoszka

Rozpoznawalny design Multistrady, który wyznaczył nowe standardy dla konkurencji, jest cechą charakterystyczną modelu 950. Urzekający włoski styl, stylowa linia, silna, wysportowana, aczkolwiek zgrabna, bardzo harmonijna sylwetka, efektowne kształty poszczególnych elementów i kuszące spojrzenie dwojga zadziornych oczu – to wszystko składa się na niewątpliwe piękno „Małej Multi”. Co tu więcej pisać, po prostu sami spójrzcie!

5

Waleczne serce, dynamiczny charakter

Multistradę 950 ożywia dwucylindrowy, czterozaworowy silnik Testastretta 11° o pojemności 937 cm3 i mocy 113 KM, charakteryzujący się wysokim maksymalnym momentem obrotowym wynoszącym 96 Nm. Silne serce sprawia, że ta zgrabna i w gruncie rzeczy niezbyt ciężka maszyna nawet bez konieczności mocnego odkręcania manetki zapewnia dobrą dynamikę. Kultura pracy tej sprawdzonej w różnych warunkach jednostki napędowej urzeka nie tylko zadeklarowanych już desmomaniaków, ale też tych, którzy dopiero po raz pierwszy mają styczność z Ducati. W połączeniu z hydraulicznie sterowanym sprzęgłem i sześciobiegową skrzynią jest to bardzo skuteczny motor zarówno w warunkach miejskich, jak też na długich wyprawach. Silnik Multistrady 950 jest też w dużym stopniu bezobsługowy: serwisy olejowe przewidziano raz w roku lub co 15 tysięcy km, a regulację luzów zaworowych co 30 tysięcy km.

6

Multi-wyposażenie

Pakiet DSP – kontrola trakcji, ABS, znane z Multistrady 1200 tryby jazdy Sport, Touring, Urban i Enduro, cztery pakiety akcesoriów o tych samych nazwach, świetne zawieszenie i hamulce w połączeniu z ergonomią oraz przyjaznym i dynamicznym silnikiem, powodują, że Multistrada 950 będzie idealnym, uniwersalnym motocyklem na co dzień nawet dla bardzo wymagającego odbiorcy.

DUCATI MULTISTRADA 950 – zobacz film promocyjny

Ta strona wykorzystuje pliki cookies
OK