MULTISTRADA 950 S

1-6 (1)

Multi znaczy wiele

Genialny, niezwykle wszechstronny motocykl turystyczny, który sprawi, że każda jazda na nim będzie dla Ciebie fascynującą podróżą. Idealnie sprawdza się w trakcie długich wojaży, jak i podczas tych zdecydowanie krótszych, nawet codziennych przejażdżek po okolicy. Mocna, ale bardzo bezpieczna maszyna. Świetna w prowadzeniu, wygodna i niezawodna, teraz aż z CZTEROLETNIM OKRESEM GWARACJI! Kupując go zyskujesz jeszcze jedną gwarancję – fantastycznej przygody, która Cię spotka podczas kolejnych motocyklowych wypraw.

2

„Mała Multi” jeszcze doskonalsza

Multistrada 950 w wersji S, czyli jeszcze bardziej dopracowana. To bardzo wszechstronny motocykl turystyczny ze sportową duszą Ducati i pełnym pakietem wyposażenia, który sprawi, że każda podróż będzie jeszcze przyjemniejsza.

3

Mniej czasem znaczy więcej

„Mała Multistrada” posiada cechy typowe dla każdej z Multistrad, takie jak np. wygoda za kierownicą i ergonomia. Mniejszy silnik 937ccm Testastretta sprawia, że 950-tka jest jeszcze bardziej „multi”, choćby dlatego, że kapitalnie sprawdza się w mieście. W poruszaniu się po miejskiej dżungli bardzo pomaga też 19-calowe koło. Dzięki niemu łatwiej pokonywać krawężniki i dziury w jezdniach. W każdym innym terenie też znakomicie sobie radzi. Uniwersalność nowej Multistrady to także o wiele mniejsze okresy pomiędzy przeglądami. W zasadzie Multistrada 950 może poszczycić się najdłuższymi interwałami na całym rynku w swojej klasie!

4

Piękno i terenowe akcenty

Wygląd nowego Ducati Multistrada 950 S jest bardzo nowoczesny, ale jednocześnie niezwykle stylowy, tak jak oczekujemy tego od włoskich motocykli. Kształty maszyny w pełni odpowiadają koncepcji rodziny Multistrada, a proporcje jej poszczególnych elementów podkreślają lekkość całej konstrukcji. Charakterystyczne są tu przednie światła z dwoma reflektorami, kierunkowskazy wbudowane w osłony dłoni, przednie koło o średnicy 19”, skuteczne owiewki i opływowy kształt 20-litrowego zbiornika paliwa. Multistrada 950S dostępna jest w dwóch wersjach malowania: Ducati Red i Glossy Grey. Na kolor czerwony pomalowana jest kratownicowa rama, która nie tylko spina poszczególne elementy motocykla, ale też sama w sobie jest niezwykle wyraźnym akcentem stylistycznym. Model S dostępny jest z aluminiowymi kołami odlewanymi lub szprychowymi, które podkreślają offroadowe korzenie tego modelu.

5

Waleczne serce, dynamiczny charakter

Multistradę 950 ożywia dwucylindrowy, czterozaworowy silnik Testastretta 11° o pojemności 937 cm3 i mocy 113 KM, charakteryzujący się wysokim maksymalnym momentem obrotowym wynoszącym 96 Nm. Silne serce sprawia, że ta zgrabna i w gruncie rzeczy niezbyt ciężka maszyna nawet bez konieczności mocnego odkręcania manetki zapewnia dobrą dynamikę. Kultura pracy tej sprawdzonej w różnych warunkach jednostki napędowej urzeka nie tylko zadeklarowanych już desmomaniaków, ale też tych, którzy dopiero po raz pierwszy mają styczność z Ducati. W połączeniu z hydraulicznie sterowanym sprzęgłem i sześciobiegową skrzynią jest to bardzo skuteczny motor zarówno w warunkach miejskich, jak też na długich wyprawach. Silnik Multistrady 950 jest też w dużym stopniu bezobsługowy: serwisy olejowe przewidziano raz w roku lub co 15 tysięcy km, a regulację luzów zaworowych co 30 tysięcy km.

6

Bezpieczeństwo priorytetem

Ducati Multistrada 950 S wyposażona jest w półaktywne zawieszenie Ducati Skyhook, dające nawet 400 opcji ustawień widelca i tylnego amortyzatora pod kątem obciążenia i warunków jazdy. Całość sterowana jest z poziomu wyświetlacza TFT. Motocykl toczy się na aluminiowych, odlewanych kołach o średnicach 19” i 17”, można również wybrać wersję z kołami szprychowymi. Bezpieczeństwo potraktowano tu bardzo poważnie – Multistradę 950 S wyhamowują dwie tarcze o średnicy 320 mm z przodu, z 4-tłoczkowymi zaciskami Brembo Monoblock oraz tylna tarcza o średnicy 265 mm z pływającym zaciskiem dwutłoczkowym. System ten współpracuje z zaawansowanym ABS-em firmy Bosch.

7

Długa lista „bajerów”

Multistrada 950 S, czyli jedna z ubiegłorocznych nowości Ducati, w pełni realizuje koncepcję, zgodnie z którą każdy motocykl Ducati wyposażony jest w pakiet rozwiązań wydatnie poprawiających bezpieczeństwo kierowcy. W skład tego pakietu wchodzą kontrola trakcji DTC, a także współpracujący z jednostką IMU i działający również w pochyleniu ABS 9.1ME firmy Bosch. To tylko początek długiej listy wyposażenia elektronicznego tego modelu. Silnik Multistrady 950 S sterowany jest przez doskonale skonfigurowany system Ride-by-wire z kilkoma trybami jazdy, pozwalającymi precyzyjnie dobrać maksymalną moc i sposób jej oddawania do aktualnych warunków na drodze. W turystyce motocyklowej, zwłaszcza w rejonach górskich, bardzo przyda się system VHC (Vehicle Hold Control), automatycznie hamujący tylne koło na postoju i ułatwiający ruszanie pod górę.

8

Multi na „pełnym wypasie”

Elementami wpływającymi na codzienną wygodę użytkowania motocykla są automatycznie wyłączające się kierunkowskazy, pełne oświetlenie LED z doświetlaniem zakrętów oraz kolorowy wyświetlacz TFT o przekątnej 5”, dostarczający bardzo bogaty zestaw informacji, czytelny nawet w ostrym słońcu. Motocykl uruchamiany jest przy pomocy systemu bezkluczykowego Hands Free, dużym ułatwieniem są również podświetlane przełączniki na kierownicy. Multistrada 950 S jest ponadto fabrycznie przystosowana do montażu systemów opcjonalnych – alarmu, systemu multimedialnego DMS oraz układu monitorującego ciśnienie w oponach TPMS.

DUCATI MULTISTRADA 950 S – zobacz film promocyjny

Ta strona wykorzystuje pliki cookies
OK