MONSTER 1200 S

1

Kultowy i ponadczasowy

Monster to jeden z najbardziej kultowych modeli Ducati produkowanych w ostatnich dziesięcioleciach. Pierwszy Monster wyjechał z fabryki przeszło ćwierć wieku temu. Mimo upływu lat ten legendarny naked nie stracił nic ze swojego charakteru. Kultowość Monstera w przypadkach wielu ludzi wpisała się w styl ich życia. Ten ognisty mechaniczny rumak dla sporej części pasjonatów to już nie tylko znakomity motocykl, ale również niemalże przyjaciel, czy też członek najbliższej rodziny. Osoby te „potworowi” i marce Ducati z reguły pozostają wierne na całe długie lata.

2-3

Przyjazny „potwór”

Sukces tego modelu bynajmniej nie jest dziełem przypadku. To poręczny, mocny i łatwy w prowadzeniu „potwór”, który z powodzeniem kontynuuje legendę swoich poprzedników. Znakomity nawet do jazdy po ulicach dużych, zatłoczonych metropolii. Łatwość manewrowania sprawia, że przejazd nim przez miasto, nawet w godzinach komunikacyjnego szczytu, nie jest męką, a zdecydowanie dużą przyjemnością. To znakomite narzędzie do walki z ulicznymi, wszechobecnymi korkami i idealny motocykl na początek wielkiej przygody z Ducati.

3-3

1200 po nowemu

Aktualna wersja Monstera 1200 S to motocykl będący kontynuacją tradycji i koncepcji swojego poprzednika występującego pod tą samą nazwą. To najnowszy model 1200-ki po gruntownym liftingu, z nową elektroniką, odświeżonym wyglądem, dodanymi kolejnymi funkcjami oraz „odchudzony”. Jeszcze szybszy, silniejszy, bardziej dopracowany niż jego starsza wersja. 1200-tka w nowym wydaniu ze 150-konnym silnikiem. Monster 1200 S to prawdziwy potwór, który sprawia, że u większości ludzi włos się jeży na głowach, a po plecach przechodzą ciarki. Niesamowicie mocny i agresywny, lecz wbrew pozorom w pełni możliwy do oswojenia.

4

Instynkt drapieżnika

Maszyna z instynktem prawdziwego łowcy. Jeszcze bardziej ekstremalna odmiana najnowszego „potwora” rodem z Włoch. Nowoczesny, 147-konny silnik Testastretta, parametrami nie odbiegającymi od jednostek trzy- i czterocylindrowych innych producentów, kratownicowa rama, znany sprzed lat system mocowania baku, który jest jednym z elementów świadczących o łączeniu tradycji z ultranowoczesnymi technologiami.

5

„Potwór” na smyczy

Ducati pomyślało o rozwiązaniach, które kierowcy pomagają okiełznać dziką moc tego drapieżcy. Odpowiada za to choćby centralna jednostka zawiadująca między innymi Cornering ABS – systemem pozwalającym na bezpieczne hamowanie nawet w głębokim złożeniu, doskonałą kontrolą trakcji i systemem kontroli unoszenia przedniego koła Ducati Wheelie Control, z aż ośmioma poziomami regulacji. Z kolei system RbW posiada trzy różne mapy silnika dostosowane do różnych okoliczności i potrzeb kierowcy: mapowania z pełną mocą w trybach sportowym i turystycznym oraz progresywną mapę o mocy 100 KM idealną do jazdy miejskiej. Zaawansowana elektronika cały czas czuwa nad bezpieczeństwem i optymalnym wykorzystaniem potencjału Monstera 1200 S.

6

Maksymalnie przyczepny

Na bezpieczeństwo kierowcy przekłada się też kompaktowa konstrukcja, znakomite zawieszenie i kapitalny układ hamulcowy, które zostały stworzone w oparciu o części topowych marek. Atutami Monstera 1200 S w tym zakresie jest masywny tylny, jednostronny wahacz oraz rozkład kół wynoszący aż 1485 mm. Wspornik pod siedzeniem także łączy się bezpośrednio z silnikiem. W nowym Monsterze 1200 S zmodyfikowano go z myślą o bardziej kompaktowej strukturze. Przednie zawieszenie Monstera 1200 S to widelec upside down z pełną regulacją marki Ohlins o średnicy 48 mm. Tylny amortyzator Ohlinsa posiada pełen zakres regulacji.
Lekkie, trójramienne felgi w stylu Y z grafikami „S” obuto w opony Pirelli DIABLO ROSSO TM III o podwójnej mieszance. Przednia opona posiada wymiany 120/70, a tylna 190/55. Obie wykorzystują technologie EPT i FGD. Całości dopełniają niewiarygodnie skuteczne hamulce. To podwójny układ Brembo M50 monoblock z tarczami o średnicy 330 mm z przodu oraz pojedyncza tarcza o średni 245 mm z tyłu.

DUCATI MONSTER S – zobacz film promocyjny

Ta strona wykorzystuje pliki cookies
OK